Planując reklamy płatne, należy nieustannie szukać optymalizacji, aby treści i struktura pozostała w zgodzie z algorytmami Dobrą praktyką jest stosowanie targetowania rozszerzonego na opcje domyślnie (ukryte), weryfikowanie wyników z Menedżera Reklam w alternatywnych narzędziach, a także stosowanie metodologii dopasowanej do wyznaczonych celów.
Prawidłowo ustawiona kampania umożliwia prezentację reklamy nawet użytkownikom, którzy nie kliknęli w link, ani zadeklarowali zainteresowania. Kampanie, które są data based / data driven trafiają do odbiorców dzięki algorytmom, które przyporządkowują ich do grupy targetowej.
Dzięki Meta Ads mamy możliwość zaangażować dwu milionową społeczność w Polsce, realizując ambitne cele biznesowe naszych klientów.
Na profilach klientów kreujemy zaawansowane kampanie e-commerce, które skalują sprzedaż. Kreacje i rodzaj działań performance dobieramy indywidualnie pod cele. Gromadząc potencjalnych kupujących stosujemy kampanie lead generation. Budując rozpoznawalność marki, sięgamy po kampanie wizerunkowe.