To, jak wchodzimy w interakcje, ile czasu spędzamy w danym medium, w jaki sposób chcemy być widziani, na ile i jak angażujemy się społecznie jest zmienne i zależne od wielu czynników – do tych oczywistych należy branie pod uwagę specyfiki kanału, charakteru marki, bieżących trendów.
Doświadczenie pokazuje, że nie mniej ważna jest wrażliwość na to, czego tak naprawdę szukają tam odbiorcy. Wiarygodność, autentyczność, wiedza i przestrzeń na nawiązanie relacji. Działając w ich imieniu dbamy, aby komunikacja była oparta na dialogu – pełnym życzliwości, zrozumienia i empatii.
Dbamy o codzienną komunikację w serwisach i aplikacjach: Facebook, Instagram, Linkedin, YouTube, Tik Tok. Tworzymy kreatywny i różnorodny kontent, który zachęca odbiorców do pozostania na dłużej w świecie marki. Konsekwentnie i świadomie budujemy ekosystem, w którym komunikacja jest wartościowa, ale ponad wszystko dbamy, aby było ciekawiej, inaczej i odważniej.
Jesteśmy blisko Klientów naszych Klientów w codziennej komunikacji, w czasie ogłaszania sukcesów, nowych ofert i relacji z wydarzeń. Jesteśmy też w chwilach trudnych, w kryzysach i wtedy, kiedy potrzeba perspektywy specjalistów od komunikacji zza ekranu.