Performance marketing umożliwia zmierzenie wpływu reklamy na odbiorców wskazanych w grupach docelowych. W ramach procesu jest planowanie, wdrożenie, korekta i raport. To cykl, który jest ciągły, żyje wraz z marką.
Marketing nastawiony na uzyskanie konkretnego efektu
w postaci pożądanych aktywności odbiorców. Tutaj liczy się mierzalny skutek reklamy - a najlepiej działa synergia różnych narzędzi i systemów: Lead Generation, Google Ads, Programatic, sieci afiliacyjne.
Kampanie Google Ads umożliwiają generowanie leadów sprzedażowych, skutecznie kierują ruch na stronę internetową, w efekcie czego zwiększa się sprzedaż. Są jedną z najbardziej skutecznych form marketingu internetowego
System reklamowy Google Ads obejmuje różne modele kampanii - reklamy tekstowe w wyszukiwarce, reklamy graficzne oraz wideo - wyświetlając je we właściwych kontekstowo przestrzeniach reklamowych, wyselekcjonowanym odbiorcom. Reklama Google Ads pomaga w pozyskaniu nowych klientów.
Twoich też tak pozyskamy.
Kampanie Meta Ads umożliwiają wykorzystanie w pełni potencjału zasięgowego oraz nawyki użytkowników portali społecznościowych takich jak Facebook, Instagram oraz komunikator WhatsApp.
Projektujemy kampanie spójnie z tonem głosu marki, codziennie je analizujemy i testujemy, aby wypełniały założenia strategiczne i przynosiły mierzalne efekty w postaci konwersji.
W Internecie jest wiele serwisów, które są sprofilowane pod bardzo konkretne potrzeby i zainteresowania użytkowników. Ich odbiorcy są lojalni, mają precyzyjnie określone preferencje i upodobania.
Wiemy dokładnie jakiego rodzaju kreacja i w jakim języku przemówi do nich najbardziej. Mimo, że to „droga mniej uczęszczanym szlakiem”, zaprowadzi wprost pod drzwi gotowego na zakup odbiorcy. Wystarczy trochę odwagi,
aby uzyskać przewagę.
Każda aktywność odbiorców reklam jest istotna. Śledzimy ich kroki, analizujemy każdy etap procesu sprzedażowego, przez który przechodzą klienci i zdobywamy precyzyjną wiedzę o ich zachowaniach. Monitorujemy i analizujemy konwersję na każdym poziomie lejka sprzedażowego.
Gromadzimy różnorodne i bardzo precyzyjne dane o przebiegu procesu zakupowego, konwersji, reakcjach i ścieżkach prowadzących do finalizacji transakcji, ale także o momentach rezygnacji. To pozwala ocenić, które z działań marketingowych są najskuteczniejsze. Skupiamy się tylko na tych, które przynoszą efekty.
trwałe
relacje
Sposób, w jaki konsumujemy informacje na social mediach stale się zmienia. Użytkownicy inaczej wchodzą w interakcje, na czym innym skupiają uwagę, zmienia się ilość czasu, jaki spędzają, oglądając profile. Odmienny jest sposób autoprezentacji oraz zaangażowania
w społeczności.
Tik Tok porywający uwagę milionów krótkimi wideo. LinkedIn przeznaczony do komunikacji biznesowej. Pinterest jako barwny i estetyczny portal do wyobraźni. Twitter dynamicznie komentujący świat tu i teraz. Rezonując z odbiorcami, trafiają z komunikatem w samo sedno. Tak tworzą się relacje.
USŁUGI: