Zarządzamy dyskusją w imieniu marek na grupach na FB, forach oraz GoWorku
Moderujemy na bieżąco, zbierając dane o efektach kampanii i reakcjach na posty. Badamy atmosferę wokół marki, preferencje aktywnych odbiorców. Czytamy między zdaniami.
Nadzorujemy wypowiedzi, szczególnie przedstawicieli wskazanych grup docelowych na wybranych platformach, analizujemy ich poziom zaangażowania oraz aktywnie reagujemy, jako oficjalny przedstawiciel marki. Kiedy jest to konieczne zmieniamy kierunki toczących się dyskusji o produkcie i marce. Czuwamy nad jakością i kulturą dialogu.
Chronimy markę, nieustannie analizując toczące się dyskusje oraz pełnimy rolę e-rzecznika reagując w kluczowych momentach w wybranych dyskusjach. Na pierwszej linii, z uwagą reagując i tworząc przestrzeń na nawiązanie relacji.
Pośredniczymy w rozmowach marki z grupą docelową, analizujemy wypowiedzi i dostarczamy wartościowej wiedzy, która służy marce w kontekście lepszego zrozumienia cyfrowej osobowości swoich konsumentów. Tłumaczymy obraz i dajemy obraz – czyli robimy audyty wypowiedzi, pomagamy zrozumieć ich znaczenie, analizujemy zagrożenia i przedstawiamy możliwe rozwiązania.