Performance
Performance 360 Kampanie Google Ads Kampanie Meta Ads Kampanie Social Ads Kampanie Serwisy alternatywne Analityka i konwersja
Social media
Prowadzenie profili Kampanie Efektywnościowe Moderacja Marketing Dyskusji
Portfolio
Case Studies Performance Case Studies Social
O nasSkontaktuj się
Analityka
i konwersja

Google Tag Manager

Implementujemy analitykę korzystając z tego narzędzia, ma wiele zalet:

  • przyspieszenie i usprawnienie wdrażania zmian związanych z Web Analityką.
  • większe możliwości konfiguracji analityki (sprzedaż w e-commerce)
  • kontrola i zarządzanie tagami w kodzie strony (porządek i bezpieczeństwo)
  • kontrola wersji – testowanie nowych rozwiązań i powrót do poprzednich wersji
  • przechowywanie tagów śledzących są w kontenerze GTM (bez obciążania strony)

Google Analytics 4 – full stack Performance Marketing  

Google Analytics 4 jest nowym analitycznym narzędziem, którego struktura oparta o zdarzenia pozwala na jeszcze lepszą implementację analityki, a co za tym idzie – pracę opartą o dokładniejsze dane. Rekomendujemy wdrożenie i konfigurację tego sytemu uprzedzając planowane na lipiec 2023 roku wyłączenie Universal Analytics.

Oprócz narzędzi stricte ilościowych jak Google Analytics stosujemy jakościowe jak np. Hotjar, gdzie wykorzystujemy mapy ciepła na stronie.

Rozszerzony e-commerce 

Dodatkowy moduł w analityce, który pozwala śledzić wszelkie transakcji w sklepach internetowych oraz inne dane związane z e-commerce. 

Pomaga to kontrolować wydatki i korygować założenia kampanii, a także:                                                                                                                                        

  • mierzenie efektywności sprzedaży poszczególnych produktów.
  • mierzenie sprzedaży i przychodów sklepu internetowego
  • optymalizowanie lejka sprzedażowego na każdym etapie (TOFU / MOFU / BOFU)
  • śledzenie kluczowych wskaźników efektywności (KPI), tj.: średnia wartość zamówienia, współczynnik konwersji e-commerce, współczynnik dodania produktów do koszyka etc.
  • optymalizowanie kampanii opartych na danych e-commerce (Data-driven)
Note Interactive Sp. z o.o.
ul. Marii Curie-Skłodowskiej, nr 12, lok. Piętro 5,
50-381 Wrocław
ZAPYTANIA
mbudzynski@biggerb.pl +48 509 560 876
Note Interactive Sp. z o.o. ul. Marii Curie-Skłodowskiej, nr 12, lok. Piętro 5, 50-381 Wrocław Sąd Rejonowy dla Wrocław - Fabryczna we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000448643, NIP 8992741174. Kapitał zakładowy 10 000 zł. opłacony w całości.
© 2022 BIGGERB. ALL RIGHTS RESERVED.
POLITYKA PRYWATNOSCI
Studio Brothers - Strony internetowe