Reklama w Google Ads gwarantuje dotarcie do osób potencjalnie zainteresowanych ofertą natychmiast po uruchomieniu kampanii. Kampanie są elastyczne pod kątem konfiguracji i precyzyjne w pomiarach skuteczności i opłacalności. Pozwalają budować zasięg, świadomość oraz więź emocjonalną użytkownika z marką.
Wysoka skuteczność płatnych reklam internetowych Google Ads (wcześniej Google AdWords) stawia je w czołówce działań efektywnościowych. Dobrze dobrane słowa kluczowe kampanii wyniosą link na szczyt listy wyników w wyszukiwarce.
Dywersyfikacja działań reklamowych to klucz do skuteczności, można w ten sposób uzyskać wyższą efektywność kampanii. W systemie Google Ads prowadzimy uzupełniające się kampanie reklamowe.
SEM w wyszukiwarce Google Google Display Network (kampanie bannerowe na stronach internetowych) Google kampanie produktowe (sprzedaż produktów dla sklepów internetowych), Kampanie inteligentne (reklamy z wykorzystaniem Machine Learning), Wideo (reklamy In-Stream, Discovery, Out-Stream w portalu YouTube), Remarketing