Market
places

Kompleksowo rozwijamy sprzedaż na zagranicznych rynkach w kanale e-commerce i platformach marketplace takich jak Amazon, eBay, Cdiscount, Bol i Allegro​.

BiggerB Performance Marketing

Analityka
i strategia

Budujemy i optymalizujemy strategie rozwoju sprzedaży w oparciu o dane, analizę rynku i konkurentów. Indywidualnie dobieramy działania contentowe i promocyjne pod zakładany cel i kierunek ekspansji.

Oferta 360°

Realizujemy projekty w modelu kompletnym. Opracowujemy plan działania uwzględniający wszystkie potrzeby w zakresie technologii, treści oferty, promocji i logistyki dostaw. Dbamy o obsługę klienta w językach używanych w krajach, w których prowadzone są działania. Opiekun staje się częścią zespołu i pomaga realizować działania w określonych w strategii kierunkach.

Integracje
i logistyka

Poprzez sieć partnerów pomagamy wybrać optymalne kosztowo i wygodne dla odbiorców rozwiązania w zakresie magazynowania i fulfillmentu przesyłek. Nasze podejście zakłada maksimum automatyzacji, a wybrane narzędzia integracji z kanałami sprzedaży zapewnią spójność cen, stanów, opisów, a przede wszystkim  komunikacji z klientami.

Audyt
i plan
rozwoju

Mądre podróże biznesowe zaczynają się od przemyślanej trasy i poznania miejsca docelowego. Dane o sprzedaży w segmencie, informacje o cenach, szczegóły oferty przesyłek i jej koszty to podstawa wiedzy pozyskanej przed startem projektu.

Lider
Obszaru

Krzysztof Murzyn

Head of
e-commerce
strategy

Zaawansowane technologie e-commerce kształtują dzisiejszy świat sprzedaży online. Krzysztof Murzyn – lider projektu – działając od 16 lat w branży digital commerce, zgromadził bogate doświadczenie, które pozwala mu efektywnie kierować zaawansowanymi projektami w tym obszarze.

Ostatnie 3 lata pracy skoncentrowany na usłudze crossborder, polegającej na rozwijaniu sprzedaży przez zagraniczne marketplace’y. Ta nisza rynkowa, wymagająca wiedzy z zakresu międzynarodowej logistyki, przepisów celnych i różnorodnych kultur zakupowych, stała się jego specjalnością.

Praktyk i entuzjasta z fantastycznym doświadczeniem zarządzania e-commerce, prowadził liczne wdrożenia platform zakupowych zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Płynnie porusza się między zaawansowanymi i wielowymiarowymi strategiami dla klientów firmowych, a konceptami dedykowanymi konsumentom indywidualnym – dostosowując narzędzia do obu tych segmentów.