Strona główna » Marketplaces
Market
places
Kompleksowo rozwijamy sprzedaż na zagranicznych rynkach w kanale e-commerce i platformach marketplace takich jak Amazon, eBay, Cdiscount, Bol i Allegro.

Analityka
i strategia
Budujemy i optymalizujemy strategie rozwoju sprzedaży w oparciu o dane, analizę rynku i konkurentów. Indywidualnie dobieramy działania contentowe i promocyjne pod zakładany cel i kierunek ekspansji.
Oferta 360°
Realizujemy projekty w modelu kompletnym. Opracowujemy plan działania uwzględniający wszystkie potrzeby w zakresie technologii, treści oferty, promocji i logistyki dostaw. Dbamy o obsługę klienta w językach używanych w krajach, w których prowadzone są działania. Opiekun staje się częścią zespołu i pomaga realizować działania w określonych w strategii kierunkach.
Integracje
i logistyka
Poprzez sieć partnerów pomagamy wybrać optymalne kosztowo i wygodne dla odbiorców rozwiązania w zakresie magazynowania i fulfillmentu przesyłek. Nasze podejście zakłada maksimum automatyzacji, a wybrane narzędzia integracji z kanałami sprzedaży zapewnią spójność cen, stanów, opisów, a przede wszystkim komunikacji z klientami.
Audyt
i plan
rozwoju
Mądre podróże biznesowe zaczynają się od przemyślanej trasy i poznania miejsca docelowego. Dane o sprzedaży w segmencie, informacje o cenach, szczegóły oferty przesyłek i jej koszty to podstawa wiedzy pozyskanej przed startem projektu.
Lider
Obszaru

Krzysztof Murzyn
Head of
e-commerce
strategy
Zaawansowane technologie e-commerce kształtują dzisiejszy świat sprzedaży online. Krzysztof Murzyn – lider projektu – działając od 16 lat w branży digital commerce, zgromadził bogate doświadczenie, które pozwala mu efektywnie kierować zaawansowanymi projektami w tym obszarze.
Ostatnie 3 lata pracy skoncentrowany na usłudze crossborder, polegającej na rozwijaniu sprzedaży przez zagraniczne marketplace’y. Ta nisza rynkowa, wymagająca wiedzy z zakresu międzynarodowej logistyki, przepisów celnych i różnorodnych kultur zakupowych, stała się jego specjalnością.
Praktyk i entuzjasta z fantastycznym doświadczeniem zarządzania e-commerce, prowadził liczne wdrożenia platform zakupowych zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Płynnie porusza się między zaawansowanymi i wielowymiarowymi strategiami dla klientów firmowych, a konceptami dedykowanymi konsumentom indywidualnym – dostosowując narzędzia do obu tych segmentów.