Dialog z odbiorcami jest podstawą komunikacji marki, a dotychczasowe kanały moderacji jak infolinia, mail lub chat zdają się już nie wypełniać tego zadania.
Wraz ze zmianą preferencji użytkowników, doskonale rozwija się natomiast usługa Biura Obsługi Klienta w Social Media – inaczej Social Customer Care.
Social Customer Care to rozwiązanie korzystne zarówno dla odbiorców, jak i dla samych marek. Z perspektywy Klienta zwiększa dostępność i potęguje wrażenie niemal osobistego kontaktu z reprezentantem marki. Marki decydują się na Customer Social Care stawiając na optymalizację, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów oraz sięgając po oszczędności.
Jesteśmy pionierem tej usługi, na taką skalę w Polsce. Nasz zespół moderatorów pracuje 7 dni w tygodniu, a moderację prowadzimy w 5 językach, 24h na dobę. Rozmawiając z użytkownikami korzystamy z nowoczesnych narzędzi, ściśle określonych procedur i stale aktualizowanych zestawów pytań i odpowiedzi.
Każdy prowadzony przez nas profil ma nie tylko dobrze wyglądać, ale przede wszystkim przynosić mierzalne efekty. Samo zaangażowanie było cenne, dopóki budowanie zasięgów w social mediach było darmowe. Teraz, gdy widoczność kosztuje, a świadomość siły mediów społecznościowych jest nieporównywalnie większa, to nie wystarcza.
Kontakt przez Social Media jest prostszy i mniej angażujący niż telefon, a jednocześnie bardziej naturalny i dostępny w porównaniu z korespondencją mailową. Wygrywa na każdym polu, a ten trend będzie tylko rósł.