Key Underwear

Zadanie

Transformacja cyfrowa marki bielizny z 30-letnim doświadczeniem? Takie wyzwania lubimy najbardziej!
fiolet_check

700-1000%

ROI w kampaniach Google i Meta

fiolet_check

50%

dynamiki rocznego wzrostu

Klient

Marka KEY jest obecna na polskim rynku producentów bielizny od ponad 30 lat. Zgromadziła w tym czasie liczne grono lojalnych klientów, którzy doceniają i podzielają jej kluczowe wartości – wyjątkowy szacunek do ciała, pozostawianie w bliskości z naturą i czerpanie z niej wszystkiego, co najlepsze! Symbolem marki stał się innowacyjny i wygodny stanik dla nastolatek, wprowadzony do oferty w latach 90. Aktualnie jej asortyment obejmuje naturalną bieliznę damską i męską, w tym – piżamy, wygodne szlafroki i homewear. Swoją kluczową działalność opiera na produkcji autorskich kolekcji i dystrybucji przez sieć hurtowni oraz odbiorców indywidualnych – sklepy odzieżowe.
Odpowiadamy za wszystkie procesy związane promocją aktualnej oferty, pozyskiwaniem sprzedaży za pomocą kampanii reklamowych oraz optymalizacją ruchu na stronie z wykorzystaniem strategii newslettera i SEO. Do nas należy również kreatywne zarządzania kalendarzem promocji, przygotowanie komunikacji graficznej i czuwanie na wysoką efektywnością wydawanych budżetów reklamowych.

Czego oczekiwał Klient?

Naszym celem – w pierwszej fazie projektu – było przygotowanie i uruchomienie sklepu internetowego, jako pierwszego z cyfrowych kanałów detalicznych producenta. Założeniem klienta było szybkie osiągnięcie powtarzalnych obrotów o skali min. kilkuset tysięcy zł miesięcznie, przy zachowaniu dobrych praktyk zarządzania ceną.

Kluczowe było także efektywne dotarcie do nowych grup odbiorców za pomocą precyzyjnie targetowanych kampanii reklamowych i e-mail marketingu, które miały wspierać zarówno sprzedaż, jak i budowanie zaufania klientów.

Jak to zrobiliśmy?

Wprowadzenie do świata e-commerce

Wdrożyliśmy markę KEY do e-commerce, tworząc nowoczesny sklep internetowy na platformie Shopify, która dzięki integracji z ERP zapewniła pełną synchronizację zamówień i stanów magazynowych. Przygotowaliśmy szczegółowe karty produktowe z wysokiej jakości zdjęciami i funkcjonalnościami ułatwiającymi zakupy. Przeprowadziliśmy testy, by sklep działał bezbłędnie od pierwszego dnia, co zapewniło pełną gotowość i umożliwiło szybki start sprzedaży.

Kampanie Google Ads i Meta Ads

Działania w Google Ads i Meta Ads kierujemy do precyzyjnie zdefiniowanych grup docelowych. Dzięki temu zoptymalizowaliśmy koszty i zwiększyliśmy konwersje na każdym etapie ścieżki zakupowej, co przekłada się na wyższy zwrot z inwestycji.

Skalowanie sprzedaży

Skuteczna strategia e-mail marketingowa i efektywne kampanie wspierają sprzedaż, jednocześnie budując zaufaną społeczność. Automatyzacja procesów oraz personalizacja treści pozwoliły nam osiągnąć imponujące wzrosty przy zachowaniu optymalnych kosztów pozyskania klienta.

Zakres prac

  • Stworzenie i konfiguracja sklepu internetowego na platformie Shopify
  • Weryfikacja danych produktowych
  • Testy działania wszystkich funkcji
  • Przygotowanie kampanii reklamowych w środowisku Google i Meta
  • Uruchomienie sprzedaży
  • Skalowanie z wykorzystaniem reklam i e-mail marketingu

Rezultaty

growth (1)

Dynamiczny wzrost sprzedaży - ponad 50% każdego roku

wallet-with-money

Wysoka rentowność działań reklamowych - od 700 do 1000%

reward

Budowa solidnej bazy lojalnych i powracających klientów

ecommerce-app

Rozwój sprzedaży w kanałach marketplace

Zespół realizujący

Jakub Pavlou

Performance Manager

Wiktoria Grzybek

Account Executive

Krzysztof Murzyn

Head of e-commerce strategy

Marcin Budzyński

CEO

Podobne wpisy

Skontaktuj się z nami

Dziękujemy za wysłanie formularza.
Skontaktujemy się w ciągu 24h.