K-Sport

Zadanie

Wzrost rozpoznawalności i podwojenie sprzedaży przez kampanie w środowisku Meta, rozwój kanałów e-commerce i współpracę z ambasadorami marki.
fiolet_check

800%

ROI z działań kampanii META

fiolet_check

100%

wzrostu sprzedaży rok do roku

Klient

Jak w czasie izolacji i kryzysu rozwinąć biznes, który opierał się wcześniej na osobistym doradztwie i kontaktach? To zadanie dla szaleńców albo ludzi, którzy lubią iść pod prąd.

Nie bez powodu K-Sport – producent sprzętu sportowego i wyposażenia siłowni domowych – chcąc rozwinąć swój ekosystem sprzedaży internetowej, zdecydował się na współpracę z BiggerB!

Pochodzący z małopolski, producent sprzętów siłowni domowej K-Sport sukcesywnie buduje pozycję lidera w południowej Polsce. Zaczynał jako producent linii ławeczek sportowych i uchwytów na sztangę dla wyposażenia lokalnych punktów dla kulturystów, a dziś posiada pełne portfolio sprzętu sportowego własnej produkcji, linię produktów ogrodowych do wypoczynku i kilka kanałów sprzedaży w Polsce, w Niemczech oraz UK.

W ramach swojej obecności w sieci prowadzi dynamicznie rosnący sklep, portal porad treningowych, portfolio diet dla sportowców i tematyczne profile w SoMe.
Odpowiadamy za planowanie i wdrażanie całej agendy planu promocji w każdym kwartale oraz cotygodniowe i comiesięczne analizy. Zapewniamy wsparcie w kluczowych obszarach komunikacji w SoMe, budowy i rozwoju taktyk content marketingu, skalowania sprzedaży z wykorzystaniem kampanii oraz akcji specjalnych, m.in. z zakresu współprac ambasadorskich. 

Czego oczekiwał Klient?

Nasza współpraca z K-sport rozpoczęła się od jasno określonego celu – dynamiczny wzrost sprzedaży poprzez pozyskiwanie klientów z różnych portali mediów społecznościowych oraz rozwój treści budujących tożsamość nowoczesnej sportowej marki.

Do naszych głównych zadań – w pierwszym okresie współpracy – należało układanie i optymalizacja kampanii w środowisku Meta tak, aby osiągnąć dwukrotny wzrost rok do roku, zachowując przy tym odpowiednie parametry rentowności.

Marce zależało również na nawiązaniu współpracy z ambasadorami – trenerami personalnymi i sportowcami.

Jak to zrobiliśmy?

Skalowanie sprzedaży

Do skalowania wyników użyliśmy zarówno form dynamicznych, opartych o katalog i Pixel Facebooka, jak i formatów wideo, grafik statycznych oraz Facebook canvas. Dobieraliśmy formaty, targetowaliśmy odbiorców – wszystkie działania nieustannie mierząc i analizując. Wszystko się zgadzało – wolumen sprzedaży rósł, a koszt dotarcia malał.

Ambasador marki

Kiedy uznaliśmy, że potrzebny byłby ktoś, kto wesprze markę swoim wizerunkiem – ogłosiliśmy konkurs! Dzięki działaniom performance mogliśmy wybierać spośród ponad 300 zgłoszeń kandydatów. Aktualnie część aktywności K-Sport w SoMe opiera się na contencie wybranych ambasadorów – trenerów personalnych i sportowców.

Tik tok

Umiemy w nowe media! K-sport na TikToku czuje się jak ryba w wodzie. W zaledwie 60 dni zdobyliśmy 22 tys. fanów – obecnie ta liczba dobija już do 80 tys. Odmienny język komunikacji umożliwił skuteczną sprzedaż, rzetelną rekomendację i efektowną prezentację urządzeń. Osadzone w kontekście, lekkie i zabawne treści oraz spójne wizualnie kampanie, pomogły zgromadzić wokół marki tysiące nowych fanów.

Zakres prac

W toku naszej współpracy opracowaliśmy następujące elementy ekosystemu K-sport

  • Rozwinięcie i optymalizacja liczby kampanii reklamowych w środowisku Meta
  • Zaawansowana analityka całości ruchu internetowego i stałe raportowanie
  • Budowa portalu treningowego, wypełnionego poradami ekspertów
  • Przygotowanie i uruchomienie oferty planów dietetycznych – od strony produktowej i promocyjnej 
  • Key visual, opracowanie linii kreatywnych i elementów rozpoznawalności marki – działania w SoMe i kampanie performance
  • Eksperymenty i opracowanie taktyk działania na na TikTok-u – z dobrą, stałą, comiesięczną stopą zwrotu

Rezultaty

tax-revenue (1)

ROI z kampanii META przekraczające 800%

social-media

Rośnie efektywność kanałów SoMe – Facebook, Instagram i TikTok, generujących świetne wyniki sprzedażowe

megaphone

Uruchomienie stałych współprac z ambasadorami marki

growth (1)

Wzrost całościowej sprzedaży - blisko 100% rok do roku

Zespół realizujący

Aleksandra Surudo Junior Performance Manager

Aleksandra Surudo

Junior Performance Manager

Anna Nowak

Performance Manager

Wiktoria Grzybek

Account Executive

Krzysztof Murzyn

Head of e-commerce strategy

Podobne wpisy

Skontaktuj się z nami

Dziękujemy za wysłanie formularza.
Skontaktujemy się w ciągu 24h.