Cyber SEC

Zadanie

Skuteczny performance marketing na straży cyberbezpieczeństwa
fiolet_check

1500

rejestracji

fiolet_check

2 777 189

wyświetleń na X

fiolet_check

651 348

zasięg

Klient

CYBERSEC EXPO & FORUM to kluczowe wydarzenie poświęcone cyberbezpieczeństwu w Europie i zarazem jedyne takie na świecie. CyberSec to coroczna konferencja public policy, poświęcona strategicznym aspektom cyberbezpieczeństwa, związanym z globalną rewolucją technologiczną. Wiodące wydarzenie w dziedzinie cyberbezpieczeństwa z udziałem międzynarodowych ekspertów. Formuła wydarzenia łączy forum dyskusyjne – rozmowy m.in. o przyszłości sztucznej inteligencji, cyberzagrożeniach i wyciekach danych oraz targi Expo, na których firmy z całego świata mogą zaprezentować swoje najnowsze produkty i usługi w dziedzinie cyberbezpieczeństwa.
Takie wydarzenie bez dwóch zdań zasługuje na renomę i rozgłos! Wspieraliśmy organizatorów w promocji konferencji, zwiększeniu jej rozpoznawalności w sieci i sprzedaży biletów. Prowadziliśmy kampanie performance marketingowe w Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn oraz na Twitterze. Dodatkowo, udzielaliśmy konsultacji w sprawie optymalizacji strony www.

Czego oczekiwał Klient?

Organizatorzy CyberSec szukali wsparcia w dotarciu do szerszego grona odbiorców, zwiększenia widoczności w sieci i zmaksymalizowania sprzedaży biletów. Ich celem było również wzmocnienie wizerunku wydarzenia jako strategicznej platformy dla międzynarodowych ekspertów. Oczekiwano od nas skutecznych kampanii reklamowych i doradztwa w zakresie optymalizacji strony internetowej wydarzenia.

Jak to zrobiliśmy?

Google Ads i Meta Ads

Odpowiednio zaplanowane kampanie performance pozwoliły nam dotrzeć do kluczowych odbiorców wydarzenia. Zwiększyliśmy zasięg i widoczność CyberSec w sieci, co przełożyło się na większe zainteresowanie i wyższą sprzedaż biletów, jednocześnie wzmacniając rozpoznawalność konferencji.

LinkedIn

Wykorzystaliśmy LinkedIn jako platformę strategiczną do zaangażowania liderów i specjalistów branży technologicznej, dostarczając – szyte na miarę grupy docelowej – treści reklamowe.

Twitter

Promocja wydarzenia na Twitterze zbudowała zasięg i zaangażowanie wśród ekspertów oraz entuzjastów cyberbezpieczeństwa. Kampanie zwiększyły interakcje w czasie rzeczywistym, angażując odbiorców podczas trwania kampanii i samego wydarzenia.

Zakres prac

  • Prowadzenie kampanii w ekosystemach Google i Facebook Ads 
  • Wykorzystanie LinkedIn do targetowania profesjonalistów 
  • Budowanie zasięgu na Twitterze 
  • Konsultacje dotyczące optymalizacji strony internetowej wydarzenia 
  • Monitorowanie i optymalizacja kampanii w czasie rzeczywistym

Rezultaty

growth (1)

2023 r. - 800 rejestracji na konferencję, 2024 r. - 1500 rejestracji

wallet-with-money

Koszt pozyskania uczestnika zmniejszony z 137 zł do 93,48 zł

megaphone

Kampanie na Twitterze - zasięg 651 348 i 2 777 189 wyświetleń

audience

Dotarcie do osób na stanowiskach menadżerskich - kampanie LinkedIn

Zespół realizujący

Wojciech Gałuch

Wojciech Gałuch

Performance Manager

Wiktoria Grzybek

Account Executive

Tomasz Nowicki

Performance Director & CTO

Marcin Budzyński

CEO

Podobne wpisy

Skontaktuj się z nami

Dziękujemy za wysłanie formularza.
Skontaktujemy się w ciągu 24h.