CYBERSEC EXPO & FORUM to kluczowe wydarzenie poświęcone cyberbezpieczeństwu w Europie i zarazem jedyne takie na świecie.
CyberSec to coroczna konferencja public policy, poświęcona strategicznym aspektom cyberbezpieczeństwa, związanym z globalną rewolucją technologiczną. Wiodące wydarzenie w dziedzinie cyberbezpieczeństwa z udziałem międzynarodowych ekspertów.
Formuła wydarzenia łączy forum dyskusyjne – rozmowy m.in. o przyszłości sztucznej inteligencji, cyberzagrożeniach i wyciekach danych oraz targi Expo, na których firmy z całego świata mogą zaprezentować swoje najnowsze produkty i usługi w dziedzinie cyberbezpieczeństwa.
Takie wydarzenie bez dwóch zdań zasługuje na renomę i rozgłos! Wspieraliśmy organizatorów w promocji konferencji, zwiększeniu jej rozpoznawalności w sieci i sprzedaży biletów. Prowadziliśmy kampanie performance marketingowe w Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn oraz na Twitterze. Dodatkowo, udzielaliśmy konsultacji w sprawie optymalizacji strony www.
Czego oczekiwał Klient?
Organizatorzy CyberSec szukali wsparcia w dotarciu do szerszego grona odbiorców, zwiększenia widoczności w sieci i zmaksymalizowania sprzedaży biletów. Ich celem było również wzmocnienie wizerunku wydarzenia jako strategicznej platformy dla międzynarodowych ekspertów. Oczekiwano od nas skutecznych kampanii reklamowych i doradztwa w zakresie optymalizacji strony internetowej wydarzenia.
Jak to zrobiliśmy?
Google Ads i Meta Ads
Odpowiednio zaplanowane kampanie performance pozwoliły nam dotrzeć do kluczowych odbiorców wydarzenia. Zwiększyliśmy zasięg i widoczność CyberSec w sieci, co przełożyło się na większe zainteresowanie i wyższą sprzedaż biletów, jednocześnie wzmacniając rozpoznawalność konferencji.
LinkedIn
Wykorzystaliśmy LinkedIn jako platformę strategiczną do zaangażowania liderów i specjalistów branży technologicznej, dostarczając – szyte na miarę grupy docelowej – treści reklamowe.
Twitter
Promocja wydarzenia na Twitterze zbudowała zasięg i zaangażowanie wśród ekspertów oraz entuzjastów cyberbezpieczeństwa. Kampanie zwiększyły interakcje w czasie rzeczywistym, angażując odbiorców podczas trwania kampanii i samego wydarzenia.
Zakres prac
Prowadzenie kampanii w ekosystemach Google i Facebook Ads
Wykorzystanie LinkedIn do targetowania profesjonalistów
Budowanie zasięgu na Twitterze
Konsultacje dotyczące optymalizacji strony internetowej wydarzenia
Monitorowanie i optymalizacja kampanii w czasie rzeczywistym
Rezultaty
2023 r. - 800 rejestracji na konferencję, 2024 r. - 1500 rejestracji
Koszt pozyskania uczestnika zmniejszony z 137 zł do 93,48 zł
Kampanie na Twitterze - zasięg 651 348 i 2 777 189 wyświetleń
Dotarcie do osób na stanowiskach menadżerskich - kampanie LinkedIn