Skiplinki

Social Customer Care

Odpowiadamy na potrzeby

WYŻSZA JAKOŚĆ OBSŁUGI przekłada się na większe zyski, mniejszą liczbę problemów i lepsze postrzeganie marki.

ZADOWOLONY KLIENT wraca, a do tego dzieli się swoją opinią o marce i produktach. Robi to szczerze i bezinteresownie.

KONTROLA NAD KRYZYSAMI wynika z ciągłego trzymania ręki na pulsie i reagowania w sytuacjach zagrożenia.

CENTRALNE DOWODZENIE obsługą w różnych krajach i językach daje oszczędności i spójność w komunikacji.

WIĘKSZA SPRZEDAŻ to jeden z efektów dobrej opieki nad klientami. Jeśli otrzymują satysfakcjonującą odpowiedź, nie rezygnują z zakupu.

MAKE IT BIGGER ROZMAWIAJ

Moderacja

Reagujemy na komentarze i zapytania użytkowników mediów społecznośniowych w 5 językach. Robimy to szybko.

Obsługa Klienta w SM

Dbamy o jak najwyższą jakość kontaktu klienta z marką. Doradzamy, raportujemy i rozwiązujemy problemy.

Niestandardowe godziny

Pracujemy przez całą dobę, również w dni wolne i święta. Wiemy, że zawsze trzeba trzymać rękę na pulsie.

Elastyczny model rozliczeń

Określisz godziny pracy moderatorów i zapłacisz jedynie za ten czas. To maksymalnie przejrzyste i logiczne rozwiązanie.

Agencja Social Media Wrocław_VW_Klienci
Agencja Social Media Wrocław_Zak_Klienci
Agencja Social Media Wrocław_FixBus_Klienci
Agencja Social Media Wrocław_Hasco Lek_Klienci
Wiadomości miesięcznie
+80.000
Obsłużonych zapytań
93%
Śr. czas reakcji
14 m.
Moderatorów
20+

DLACZEGO
SOCIAL

Przytłaczająca większość (96%) użytkowników mediów społecznościowych chociaż raz kontaktowała się z marką w social mediach. Marki od dłuższego czasu próbują odnaleźć się w tych realiach i podejmują kolejne próby bycia naturalnym partnerem do dyskusji ze swoimi odbiorcami.

Social media to dziś najbardziej preferowana ścieżka kontaktu – aktywności w tym kanale oczekuje aż 63% konsumentów.

80% marek jest przekonanych, że dobrze prowadzi moderację w Social Media. Jednocześnie, uważa tak tylko 8% ich Klientów.

DLACZEGO
CARE

Co trzeci klient deklaruje, że za lepszą obsługę jest w stanie wybrać droższy produkt.

Twoi klienci z pewnością mają wiele pytań, czasem bardzo trudnych lub kłopotliwych. Bądź z nimi w stałym kontakcie, rozwiązując ich problemy przez całą dobę

Pamiętaj, że aż 69% konsumentów zapłaci więcej marce, która oferuje lepszą obsługę Klienta. 

FlixBus

CASE STUDY

5 języków, 2 kontynenty

1 798h roboczogodzin miesięcznie

Średni czas reakcji na zapytanie: 14 minut (średnia dla wszystkich krajów: 30 minut)

Dowiedz się więcej