Strona główna » Marketplaces » Audyt sprzedaży i plan rozwoju
Audyty i plany rozwoju kont
na każdym Marketplace
Zakres audytu konta
• Analizę zgodności funkcjonowania sklepu z regulaminem platformy;
• Stan oferty Twojego konta;
• Audyt obsługi klientów;
• Analizę listingu ofert
• Analizę sklepu marki ®
Zakres rekomendacji
w ramach budowy planu
rozwoju sprzedaży
• Przygotowanie planu pozycjonowania produktu na Amazon w oparciu o parametr CPR
• Rozbudowanie bazy słów kluczowych produktu celem jego pozycjonowania tj. zwiększenia widoczności w wynikach wyszukiwań organicznych na Amazon
• Aktualizacja listingu produktu pod kątem algorytmu A10 o wskazane w planie pozycjonowania frazy kluczowe w języku właściwym dla danego marketplace’a
• Rekomendacja zdjęć i grafik produktowych
• Strategia pozyskiwania opinii
• Naniesienie zmian w listingu produktu na Amazonie
• Przygotowanie analizy konkurencji wraz z planem sprzedaży produktu dla przedmiotowego marketplace’a
• Przygotowanie kampanii PPC dla produktu pod kątem algorytmu A10
• Monitorowanie polityki cenowej konkurencji co 14 dni na najbardziej pożądane frazy kluczowe
• Monitorowanie zmian w wynikach pozycjonowania produktu na platformie Amazon na najbardziej pożądane frazy kluczowe w okresach co 30 dni przez 3 miesiące