Audyty i plany rozwoju kont
na każdym Marketplace

Zakres audytu konta

Analizę zgodności funkcjonowania sklepu z regulaminem platformy;
Stan oferty Twojego konta;
Audyt obsługi klientów;
Analizę listingu ofert 
Analizę sklepu marki ®

Zakres rekomendacji
w ramach budowy planu
rozwoju sprzedaży

Przygotowanie planu pozycjonowania produktu na Amazon w oparciu o parametr CPR

Rozbudowanie bazy słów kluczowych produktu celem jego pozycjonowania tj. zwiększenia widoczności w wynikach wyszukiwań organicznych na Amazon

Aktualizacja listingu produktu pod kątem algorytmu A10 o wskazane w planie pozycjonowania frazy kluczowe w języku właściwym dla danego marketplace’a

Rekomendacja zdjęć i grafik produktowych

Strategia pozyskiwania opinii

Naniesienie zmian w listingu produktu na Amazonie

Przygotowanie analizy konkurencji wraz z planem sprzedaży produktu dla przedmiotowego marketplace’a

Przygotowanie kampanii PPC dla produktu pod kątem algorytmu A10

Monitorowanie polityki cenowej konkurencji co 14 dni na najbardziej pożądane frazy kluczowe

Monitorowanie zmian w wynikach pozycjonowania produktu na platformie Amazon na najbardziej pożądane frazy kluczowe w okresach co 30 dni przez 3 miesiące

Wskażemy miejsca
z potencjałem
do wzrostu sprzedaży
na zagranicznych
marketplacach.