Analityka i strategie sprzedaży
na marketplace

Analiza
kategorii

Przeanalizujemy działanie kategorii produktowej na wybranej platformie, ocenimy:

Obrót – suma przychodów osiągane w danej kategorii

Ilość sprzedaży – skala sprzedanych egzemplarzy, główne modele

Opinie i uwagi klientów – na co zwracają uwagę klienci, krytyka i podkreślone cechy

Dostarczenie – preferowane przez klientów modele dostaw, wrażliwość na czas

Treści i oferta

Przygotujemy gotowy wzór na idealne treści ofertowe w szczególności:

Konstrukcja – rekomendacje dla contentu danej oferty zwiększające jej konwersje

Odpowiednia kategorie i cechy – dzięki poprawnemu “Category Approval” wszystkie zadane ustawienia będą działać

Forma rich media – zaproponujemy skuteczne podejście do zdjęć i grafik dla Twojej oferty wpływając na konwersje

Wymogi SEO – konstrukcja zapewni prawidłowe zapisanie w algorytmie platform słów kluczowych

Taktyka cenowa
i promocyjna

Benchmark cen konkurentów i odpowiednie podejście zapewni widoczność oferty:

Pozycjonowanie cenowe – wybór taktyk cenowych dla wybranych konkurentów i wnioski dla cen produktu na tym tle
Strategia promo – które produkty i w jakiej kolejności, estymacje ROI
Model reklam i analizy – konstrukcja reklamowej kampanii, plan analizy i optymalizacji, wsparcie dla SEO