Analityka i strategie sprzedaży na marketplace

Analiza
kategorii
Przeanalizujemy działanie kategorii produktowej na wybranej platformie, ocenimy:

Obrót – suma przychodów osiągane w danej kategorii
Ilość sprzedaży – skala sprzedanych egzemplarzy, główne modele
Opinie i uwagi klientów –na co zwracają uwagę klienci, krytyka i podkreślone cechy
Dostarczenie – preferowane przez klientów modele dostaw, wrażliwość na czas

Przeanalizujemy działanie kategorii produktowej na wybranej platformie, ocenimy:


Obrót – suma przychodów osiągane w danej kategorii
Ilość sprzedaży – skala sprzedanych egzemplarzy, główne modele
Opinie i uwagi klientów – na co zwracają uwagę klienci, krytyka i podkreślone cechy
Dostarczenie – preferowane przez klientów modele dostaw, wrażliwość na czas

Treści i oferta
Przygotujemy gotowy wzór na idealne treści ofertowe w szczególności:

Konstrukcja – rekomendacje dla contentu danej oferty zwiększające jej konwersje
Odpowiednia kategorie i cechy – dzięki poprawnemu “Category Approval” wszystkie zadane ustawienia będą działać
Forma rich media – zaproponujemy skuteczne podejście do zdjęć i grafik dla Twojej oferty wpływając na konwersje
Wymogi SEO – konstrukcja zapewni prawidłowe zapisanie w algorytmie platform słów kluczowych

Przygotujemy gotowy wzór na idealne treści ofertowe w szczególności:


Konstrukcja – rekomendacje dla contentu danej oferty zwiększające jej konwersje
Odpowiednia kategorie i cechy – dzięki poprawnemu “Category Approval” wszystkie zadane ustawienia będą działać
Forma rich media – zaproponujemy skuteczne podejście do zdjęć i grafik dla Twojej oferty wpływając na konwersje
Wymogi SEO – konstrukcja zapewni prawidłowe zapisanie w algorytmie platform słów kluczowych

Taktyka cenowa i promocyjna
Benchmark cen konkurentów i odpowiednie podejście zapewni widoczność oferty:

Pozycjonowanie cenowe – wybór taktyk cenowych dla wybranych konkurentów i wnioski dla cen produktu na tym tle
Strategia promo – które produkty i w jakiej kolejności, estymacje ROI
Model reklam i analizy – konstrukcja reklamowej kampanii, plan analizy i optymalizacji, wsparcie dla SEO

Benchmark cen konkurentów i odpowiednie podejście zapewni widoczność oferty:

Pozycjonowanie cenowe – wybór taktyk cenowych dla wybranych konkurentów i wnioski dla cen produktu na tym tle
Strategia promo – które produkty i w jakiej kolejności, estymacje ROI
Model reklam i analizy – konstrukcja reklamowej kampanii, plan analizy i optymalizacji, wsparcie dla SEO




Choose to get
BIGGER!