Obsługa 360° i kompleksowe
wsparcie na Marketplace

Kompletnie, z pełną
odpowiedzialnością
za efekt.

Dbamy o obsługę klienta w językach używanych w krajach, w których prowadzone są działania. Opiekun staje się częścią zespołu i pomaga realizować działania w określonych w strategii kierunkach.

 

Nasze działania opieramy o ciągły proces analizy i optymalizacji:
Diagnoza i analiza
Strategia i plan sprzedaży
Przygotowanie produktów i integracja techniczna
Start sprzedaży, kampanie promocyjne
Obsługa klienta, skalowanie i nowe rynki

Realizujemy projekty w modelu kompletnym

Opracowujemy plan działania uwzględniający wszystkie potrzeby w zakresie technologii, treści oferty, promocji
i logistyki dostaw.

Konto - rejestracja i konfiguracja

Zarejestrujemy i skonfigurujemy konto na platformie. Przygotujemy opisy oraz pracujemy ofertę.

Kompletna strategia sprzedażowa

Zaprojektujemy specjalistyczną strategię e-commerce dostosowaną do charakterystyki produktów, odpowiadającą aktualnym trendom rynkowym.

Kreacja ofert

We współpracy z native speakerami przeprowadzimy zaawansowaną analizę słów kluczowych oraz identyfikację grupy docelowej, optymalizując treści pod kątem konwersji. To gwarancja efektywnej sprzedaży.

Marketing oraz promocje

Zaprojektujemy i wdrożymy pełen zakres profesjonalnych działań reklamowych w obszarze e-commerce. Zapewnimy staranne planowanie, konfigurację oraz ciągłą optymalizację i rozwój kampanii marketingowych.

Customer Service

Zapewnimy profesjonalną obsługę klienta w wielojęzycznym środowisku e-commerce, obejmując języki: polski, angielski, niemieckim, francuski, włoski, hiszpański oraz holenderski. Wykorzystamy zaawansowane systemy zarządzania relacjami z klientem (CRM) w celu zapewnienia płynnej i spersonalizowanej komunikacji.

Obsługa Amazon FBA

Zoptymalizujemy zarządzanie zasobami oraz planowanie logistyki wysyłkowej bezpośrednio do centrów dystrybucyjnych Amazona. Wykorzystując nowoczesne narzędzia zarządzania łańcuchem dostaw, gwarantujemy utrzymanie ciągłości stanów magazynowych oraz efektywne dostosowanie się do wymagań platformy e-commerce.

Konsultacje

Będziemy do dyspozycji w każdej kwestii dotyczącej sprzedaży online, oferując specjalistyczne konsultacje w zakresie e-commerce, w tym strategii sprzedaży, optymalizacji konwersji oraz wykorzystania zaawansowanych narzędzi analitycznych.

Raportowanie

Korzystając z zaawansowanych narzędzi analitycznych, dostarczymy raporty, które umożliwiają śledzenie wyników oraz postępów w sprzedaży online - dostosowane do indywidualnych wymagań oraz preferencji, uwzględniające specyfikę rynku e-commerce i kluczowe wskaźniki efektywności (KPIs).

Przygotowanie planów i analiz

Opracujemy spójny plan strategiczny dla działalności w obszarze e-commerce, bazując na zaawansowanej analizie danych i trendów rynkowych. Wykorzystując najnowsze narzędzia analityczne, dokładnie przeanalizujemy dostępne informacje, aby zapewnić optymalizację i długoterminowy rozwój przedsiębiorstwa w cyfrowym środowisku handlowym.

Wsparcie w zakresie integracji technologicznych

Dobierzemy i połączymy technologie i systemy w celu integracji sklepu internetowego z systemem magazynowym, z systemami płatności, łączenia różnych narzędzi marketingowych z platformą e-commerce - skoncentrujemy się na rozwiązaniach technologicznych specjalnie zaprojektowanych dla sklepów internetowych, platform zakupowych.