Krzysztof w pracy z juniorami wykorzystuje doświadczenie zdobyte na niezwykle wymagających rynkach (USA, UK, Australia, Niemcy). W osobistym portfolio zawodowym szczególnie dumny jest z kampanii prowadzonych dla marek takich jak Toshiba, Mobile Vikings, Russell Hobbs, Remington, LG Chem, Pako Lorente.
Do projektu Perfo Unit wyselekcjonował grupę bardzo obiecujących juniorów, którzy zadeklarowali chęć rozwoju zawodowego w obszarze performance marketingu. Zespół pracuje według najlepszych praktyk, poznając pod okiem mentora całe środowisko komercyjnych działań promocyjnych.
Nowatorska metodologia oparta na pracy warsztatowej pozwala tworzyć skomplikowane strategie, projektować dedykowane lejki sprzedażowe, interpretować dane oraz implementować analitykę.
Adepci, którzy osiągną odpowiednie kwalifikacje są angażowani w kampanie realizowane w ramach działań BiggerB.
Zrównoważony rozwój kompetencji, twórcze otoczenie oraz możliwość współpracy przy prawdziwych projektach stawia projekt Performance Unit jako unikatowy na skalę kraju. Inwestując w zdolnych ludzi BiggerB zyskujemy kompetencje oraz możliwość ekspansji na rynki zagraniczne – podkreśla Maciej Michalski – Head of Performance BiggerB.