Uniwersytet Wrocławski

Zadanie

Rekrutacja z globalnym rozmachem! 2 nowe kierunki dla studentów zagranicznych
fiolet_check

3

miesiące kampanii

fiolet_check

2

nowe kierunki dla studentów zagranicznych

fiolet_check

100

pozyskanych leadów

Klient

Uniwersytet Wrocławski to jedna z najstarszych i najbardziej prestiżowych uczelni wyższych w Polsce, założona w 1702 r. Zatrudnia niemal 2000 naukowców – uznanych specjalistów w swoich dziedzinach. Na 10 wydziałach kształci prawie 25 000 studentów oraz blisko 1500 doktorantów. To potężna społeczność pasjonatów wiedzy. Uczelnia przyciąga studentów nie tylko z naszego kraju, ale i z całego świata, intensywnie rozwijając swoją ofertę dla studentów zagranicznych. Do grona naszych klientów dołączył Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych. Jego władze chciały zrealizować bardzo interesujący, międzynarodowy projekt i szukały wsparcia w obszarze digital marketingu.
Odpowiadaliśmy za zaplanowanie i wdrożenie strategii rekrutacyjnej, która umożliwi uruchomienie 2 nowych kierunków dla studentów zagranicznych na Uniwersytecie Wrocławskim. Kampanie performance realizowaliśmy od A do Z – od targetowania, przez tworzenie materiałów graficznych, wideo oraz copy, aż po dedykowane landingi.

Czego oczekiwał Klient?

Ambicją klienta był edukacyjny projekt z międzynarodowym rozmachem, a konkretnie uruchomienie 2 kierunków dla studentów zagranicznych: European Cultures oraz Public History. W minionych latach podejmowano próby ich utworzenia, ale przeszkodą był… brak chętnych.

Naszym głównym wyzwaniem było więc skuteczne dotarcie do grupy docelowej. Zainteresowanie produktem edukacyjnym młodych osób – funkcjonujących w różnych kręgach kulturowych i językowych oraz codziennie bombardowanych setkami komunikatów marketingowych – bywa nie lada wyzwaniem. A że w Bigger B lubimy wyzwania…

Jak to zrobiliśmy?

Landing pages

Stworzyliśmy 2 oddzielne strony landing page – dla każdego z kierunków. Wyciągnęliśmy esencję z informacji dostarczonych przez klienta i ułożyliśmy komunikaty w taki sposób, by wstępne zainteresowanie zaowocowało jak najszybszym wypełnieniem formularza kontaktowego. Powstały szyte na miarę narzędzia do pozyskiwania leadów.

Performance Marketing

Skonstruowaliśmy 3-miesięczną, wielopoziomową kampanię rekrutacyjną, której celem było przekierowanie ruchu na landing pages. Zajęliśmy się nią kompleksowo – od targetowania, poprzez stworzenie warstwy wizualnej i copy, po realizację contentu video. Gdzie byli nasi odbiorcy? M.in. w Japonii, Francji, Grecji czy Tadżykistanie!

Zakres prac

  • Identyfikacja i analiza grupy docelowej.
  • Stworzenie dedykowanego landing page dla każdego z kierunków. 
  • Zoptymalizowanie treści landing pages w celu maksymalizacji zainteresowania i zachęcenia do wypełnienia formularza kontaktowego.
  • Zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenie 3-miesięcznej kampanii rekrutacyjnej.

Rezultaty

audience

Blisko 100 pozyskanych leadów

graduate

Uruchomienie 2 kierunków dla studentów zagranicznych

distance-learning

Wzrost atrakcyjności UWr na rynku międzynarodowym

global

Dotarcie do międzynarodowej grupy docelowej

Zespół realizujący

Artur Lang

Graphic Designer

Marta Felczerek

Creative & Strategy Director

Tomasz Nowicki

Performance Director & CTO

Marcin Budzyński

CEO

Podobne wpisy

Skontaktuj się z nami

Dziękujemy za wysłanie formularza.
Skontaktujemy się w ciągu 24h.