EduAkcja

Zadanie

Edukacyjny game changer: angażujący content marketing, który sprzedaje!
fiolet_check

500

pozyskanych leadów

fiolet_check

100 000

odbiorców kampanii

fiolet_check

20%

większy ruch na stronie

fiolet_check

15%

większa sprzedaż

Klient

EduAkcja to program nowoczesnych, certyfikowanych szkoleń online, który od 2016 r. skupia społeczność nauczycieli i opiekunów. Jako pierwsi na tym rynku (zanim jeszcze to było modne!) podjęli się wyzwania wprowadzenia e-szkoleń, wykorzystując możliwości, które daje nam internet – pokonywanie barier związanych z odległością, dostęp do wiedzy najlepszych ekspertów oraz minimalizowanie kosztów kształcenia. To prawdziwy game changer edukacji nauczycieli w Polsce! Pierwsze szkolenie przyciągnęło aż 240 przedszkoli, co z miejsca stało się ogromnym sukcesem, a ich społeczność sukcesywnie rośnie – ze szkoleń EduAkcji skorzystało do tej pory blisko 120 tys. osób!
Odegraliśmy kluczową rolę w sukcesie kampanii content marketingowej EduAkcji. Nasze doświadczenie w tworzeniu angażujących treści i precyzyjne targetowanie, pozwoliło nam skutecznie przyciągnąć uwagę właściwej grupy docelowej. Nasze działania nie tylko zwiększyły widoczność marki, ale też przełożyły się na znakomite wyniki, wzmacniając zaangażowanie i zasięg kampanii.

Czego oczekiwał Klient?

Nasze działania wyznaczał jasny cel – skalowaniu biznesu poprzez zwiększenie liczby pozyskanych leadów, a tym samym dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów, czyli nauczycieli szkół i przedszkoli oraz opiekunów dzieci i nastolatków, szczególnie z mniejszych miejscowości.
Naszym głównym zadaniem było przyciągnięcie nowych uczestników, które poskutkuje rozszerzeniem działalności EduAkcji. Kampania miała nie tylko budować rozpoznawalność marki, ale także napędzić rozwój programu i umocnić jego pozycję w świecie edukacji online.

Jak to zrobiliśmy?

Content Marketing

Opracowaliśmy strategię content marketingową, koncentrując się na wartościowych treściach edukacyjnych, które idealnie trafiły do osób z grup docelowej. Dzięki głębokiemu zrozumieniu ich potrzeb, stworzyliśmy materiały, które nie tylko edukowały, ale także inspirowały do działania!

Angażujące treści

W ramach kampanii powstały e-booki, webinary prowadzone przez ekspertów z branży, ciekawe artykuły blogowe i infografiki, które w przystępny sposób przedstawiały istotne dane i statystyki. Materiały zaprojektowaliśmy tak, aby przyciągały uwagę i ułatwiały nauczycielom codzienną pracę.

Efektywna dystrybucja

Dystrybucja treści była przemyślana od A do Z. Dedykowana sekcja z materiałami do pobrania na stronie EduAkcji, angażujące fragmenty publikowane w SoMe wraz z linkiem do pełnych materiałów i newsletter, w którym informowaliśmy o nowych materiałach i webinarach.

Zakres prac

  • Zrozumienie potrzeb klienta i grupy docelowej 
  • Opracowanie strategii content marketingowej, dopasowanej do specyfiki klienta
  • Tworzenie wartościowego i angażującego contentu 
  • Skuteczna dystrybucja treści
  • Bieżące monitorowanie i analiza wyników
  • Optymalizowanie działań dla najlepszych efektów

Rezultaty

team-management

500 pozyskanych leadów

monitor

100 000 odbiorców kampanii

programmer

20% większy ruch na stronie

growth (1)

15% większa sprzedaż

Zespół realizujący

Maciej Michalski

Strateg Performance

Lech Guzowski

Pełnomocnik Zarządu

Artur Lang

Graphic Designer

Marcin Budzyński

CEO

Podobne wpisy

Skontaktuj się z nami

Dziękujemy za wysłanie formularza.
Skontaktujemy się w ciągu 24h.