Łucznik

Zadanie

Szyjemy Nadzieję: Jak wspólnie z Łucznikiem wsparliśmy dzieci w walce z rakiem
fiolet_check

50

wspartych dzieci

fiolet_check

30

zaangażowanych celebrytów

fiolet_check

5000

sprzedanych maszyn

fiolet_check

3 mln

zasięgu w mediach

Klient

Jako partnera do akcji pozyskaliśmy Grupę Kapitałową ASPA, która kontynuuje długoletnie tradycje produkcji polskich maszyn do szycia ŁUCZNIK. Ich produkty są obecne nie tylko w największych krajowych sieciach elektro i hipermarketach czy sklepach specjalistycznych, ale także w sprzedaży internetowej. Jest to marka z wieloletnim doświadczeniem, która śmiało korzysta z nowych technologii, ciesząc się niezmiennie wielkim zaufaniem użytkowników. Okazała się również niezwykle empatyczna i twórcza, proponując nie tylko wkład finansowy, ale i tematyczny – czyniąc akcję wielowymiarową, spójną i angażującą.
Skuteczna i angażująca akcja CSR, taka z prawdziwego zdarzenia – to nie jest łatwe zadanie. Zwłaszcza, gdy sprawa dotyczy niezwykle delikatnego tematu – leczących się onkologicznie dzieci. Współpraca z firmą Łucznik jest dla nas wyjątkowo ważnym projektem, w który cały nasz zespół zaangażował się nie tylko zawodowo, ale również emocjonalnie.
Łucznik

Czego oczekiwał Klient?

Głównym celem naszej inicjatywy było stworzenie wyjątkowej akcji, której efektem będzie zebranie funduszy na wsparcie niezwykle ważnej działalności Fundacji “Przylądek Nadziei”. Naszym pragnieniem było nie tylko wspomóc organizację w jej codziennej pracy, ale także zwrócić uwagę na istotę niesienia pomocy tym, którzy najbardziej jej potrzebują.
Dzięki wspólnemu zaangażowaniu i sercom pełnym pasji udało się osiągnąć coś niezwykłego – efekt tej współpracy pozostanie powodem do dumy na zawsze. Jesteśmy przekonani, że to dopiero początek pięknych zmian, które możemy wspólnie zainicjować. Zobaczcie sami, dlaczego ta akcja jest tak wyjątkowa!

Jak to zrobiliśmy?

Etap I

Łucznik dostarczył do ośrodka maszyny do szycia, dzięki którym możliwa była realizacja wydarzenia. Dzieci nie tylko wspaniale się bawiły, ale także zdobyły umiejętność obsługi maszyn – świetnie radziły sobie z szyciem własnych poduszek, które potem mogły zabrać ze sobą.
Łucznik
Łucznik

Etap II

Idąc dalej, zaufaliśmy ponownie naszej idei “More human”, dlatego do wspólnego szycia zaangażowaliśmy wiele znanych osobistości, takich jak: – Patrycja Ziółkowska – prezes firmy Łucznik – Prof. Alicja Chybicka – Alicja Janosz – wokalistka – Maciej Janowski – kapitan WTS Sparty Wrocław – Piotr Janowski – członek Janowski Team, żużlowego teamu Macieja Janowskiego, wicemistrz kraju i kapitan żużlowej reprezentacji Polski – Agata i Wojciech Miszewscy z Rolki Reggae Rajd – rekordziści Polski w rolkarstwie – Sara Pożarlik – Miss Polonia Dolnego Śląska 2019 – piłkarze WKS Śląska Wrocław

Etap III

Dzięki warsztatom, nie tylko urozmaiciliśmy czas najmłodszym, ale również przyczyniliśmy się do stworzenia unikalnej grafiki, autorstwa podopiecznych Przylądka Nadzieja, która stała się nowym wzorem na flagowym modelu maszyny Łucznik. Model oczywiście dumnie nosi nazwę Nadzieja. Dochód ze sprzedaży tych maszyn został w całości przekazany Fundacji Nadzieja.
Łucznik

Rezultaty

reach

Wsparcie leczenia 50 dzieci z Przylądka Nadzieja

sewing-machine

Sprzedaż 5000 szt. specjalnej maszyny Łucznik Nadzieja - całkowity zysk wsparł konto Fundacji

celebrity

Ponad 30 celebrytów i osobistości zaangażowanych w promocję i realizację akcji

poland

Rozgłos na całą Polskę - 86 publikacji (nie licząc SoMe) o łącznym zasięgu 3 000 000 osób i ekwiwalencie reklamowym 210 000 zł

Zespół realizujący

Bartosz Wojciechowski

Maria Bartoszko

Aleksandra Surudo Junior Performance Manager

Aleksandra Surudo

Junior Performance Manager

Marcin Budzyński

CEO

Podobne wpisy

Skontaktuj się z nami

Dziękujemy za wysłanie formularza.
Skontaktujemy się w ciągu 24h.