DeDietrich

Zadanie

Budowanie wizerunku eksperta branży grzewczej za pomocą SoMe

Klient

De Dietrich to marka o ponad 330-letniej tradycji, będąca jednym z liderów branży grzewczej. Obecna na polskim rynku od ponad 25 lat, specjalizuje się w dostarczaniu innowacyjnych i energooszczędnych urządzeń odpowiadających za poprawę warunków cieplnych w domach i obiektach komercyjnych – pomp ciepła, kotłów i systemów ogrzewania. Produkty De Dietrich to synonim jakości, zaawansowanej technologii i energooszczędności, co czyni markę preferowanym wyborem zarówno dla klientów indywidualnych, jak i profesjonalistów.
Odpowiadamy za kompleksową obsługę digitalową De Dietrich – od tworzenia angażującego contentu, po realizację szytych na miarę kampanii w mediach społecznościowych. Dzięki naszym działaniom na Facebooku, Instagramie i YouTube, marka buduje silną obecność online, angażuje odbiorców z grupy docelowej i wzmacnia swój wizerunek eksperta w branży grzewczej.
DeDietrich

Czego oczekiwał Klient?

De Dietrich poszukiwał sposobu na skuteczną promocję swoich produktów w mediach społecznościowych, aby przyciągnąć zarówno klientów indywidualnych, jak i instalatorów. Celem marki było zwiększenie zasięgu w kanałach Facebook i Instagram, a w późniejszym czasie także rozwój kanału YouTube – poprzez pozyskiwanie nowych subskrybentów oraz zwiększanie oglądalności materiałów wideo, budując tym samym wizerunek eksperta branży grzewczej.

Jak to zrobiliśmy?

Strategiczna komunikacja w SoMe

Opracowaliśmy spójną strategię komunikacji, uwzględniającą sezonowe zmiany w branży grzewczej. Kampanie na Facebooku i Instagramie są zróżnicowane, więc angażują różne grupy docelowe – od indywidualnych użytkowników, po instalatorów.
DeDietrich
DeDietrich

Content i kampanie reklamowe

Tworzymy kreatywne posty i kreacje, które skutecznie przyciągają uwagę użytkowników.
Dodatkowo, systematycznie realizujemy kampanie Meta Ads, które zwiększają zasięg i interakcję, co zaowocowało wzrostem rozpoznawalności marki.

Rozwój kanału YouTube

Skupiliśmy się na rozwoju kanału YouTube, realizując kampanie reklamowe w Google Ads.
Dzięki temu regularnie zwiększamy liczbę subskrybentów, a także liczbę wyświetleń materiałów wideo, budując wizerunek eksperta.
DeDietrich

Zakres prac

  • Opracowanie strategii komunikacji w social mediach
  • Tworzenie postów, InstaStories i grafik promocyjnych na Facebook oraz Instagram
  • Copywriting dla postów oraz treści reklamowych
  • Prowadzenie kampanii Meta Ads – zasięg i aktywność
  • Kampanie mediowe w Google Ads na YouTube w celu budowy społeczności kanału

Rezultaty

social-media

Wyraźny wzrost zaangażowania na Facebooku i Instagramie

heat-pump

Umocnienie pozycji De Dietrich jako eksperta w branży grzewczej

youtube (1)

Wzrost liczby subskrybentów na kanale YouTube

search

Większa liczba wyświetleń kluczowych materiałów wideo

Zespół realizujący

Wiktor Ziółkowski

Junior Performance Specialist

Artur Lang

Graphic Designer

Sara Spisak

Account Executive

Podobne wpisy

Skontaktuj się z nami

Dziękujemy za wysłanie formularza.
Skontaktujemy się w ciągu 24h.