Skiplinki
Klient:

PAULANER

Zadanie:
Opracowanie nowej koncepcji
prowadzenia komunikacji w Social Media
i zbudowanie zaangażowanej społeczności.
Wzrost zaangażowania fanów
69,74%
Wzrost zaangażowania fanów profilu
344%
Pod względem zaangażowania fanów w kategorii "piwa i cydry"
1 m-ce

KLIENT

PAULANER

Nie ma wątpliwości – to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek piwa na świecie. Paulaner jest sponsorem piłkarskiego zespołu Bayern Monachium i może serwować swoje piwa podczas Oktoberfest.

Nie trzeba dodawać, że takie funkcje i zaszczyty nie są dostępne dla zwykłych browarów.

Piwo zwykle przelicza się na litry, ale w tym miejscu lepiej sprawdzą się twarde dane.

REZULTATY

69,74% – WZROST ZAANGAŻOWANIA FANÓW

(porównanie 9 miesięcy naszego działania do analogicznego okresu w roku poprzednim)

334% – WZROST ZAANGAŻOWANIA FANÓW PROFILU

w pierwszym miesiącu naszej pracy

STWORZENIE AKTYWNEJ I ZAANGAŻOWANEJ SPOŁECZNOŚCI FANÓW

1 MIEJSCE POD WZGLĘDEM ZAANGAŻOWANIA FANÓW

w kategorii “piwa i cydry” według raportu Sotrendera

OPINIA KLIENTA:

Z przyjemnością polecam firmę Note Interactive sp. z o.o. jako partnera w biznesie w zakresie obsługi social media oraz doradztwa marketingowego.

Wysoki poziom kompetencji, dobra organizacja oraz sumienne i terminowe wywiązywanie się z powierzonych obowiązków to główne wyróżniki Note Interactive Sp. z o.o. Firma wykazuje się profesjonalizmem i kompleksowym podejściem do wykonywanych zadań, co bez wątpienia wpłynęło na rozwój Distribev Orbico Sp z o.o., a przede wszystkim na wizerunek marki Paulaner w Polsce.

Wszelkie nasze wątpliwości, czy uwagi zawsze wyjaśniane są na bieżąco i z dużą precyzją. Pracownicy firmy wykazują się ogromnym doświadczeniem, rzetelnością oraz znajomością specyfiki rynku. Doceniamy również możliwość otrzymania rekomendacji wykraczających poza zakres umowy.

Dotychczasowa współpraca pozwala nam z czystym sumieniem polecić firmę Note Interactive Sp. z o.o. jako solidnego, profesjonalnego i godnego zaufania partnera biznesowego.

Oryginalne referencje