Klient:
PAULANER
Zadanie:
Opracowanie nowej koncepcji
prowadzenia komunikacji w Social Media
i zbudowanie zaangażowanej społeczności.
KLIENT
PAULANER
Nie ma wątpliwości – to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek piwa na świecie. Paulaner jest sponsorem piłkarskiego zespołu Bayern Monachium i może serwować swoje piwa podczas Oktoberfest.
Nie trzeba dodawać, że takie funkcje i zaszczyty nie są dostępne dla zwykłych browarów.

Piwo zwykle przelicza się na litry, ale w tym miejscu lepiej sprawdzą się twarde dane.
REZULTATY
69,74% – WZROST ZAANGAŻOWANIA FANÓW
(porównanie 9 miesięcy naszego działania do analogicznego okresu w roku poprzednim)
334% – WZROST ZAANGAŻOWANIA FANÓW PROFILU
w pierwszym miesiącu naszej pracy
STWORZENIE AKTYWNEJ I ZAANGAŻOWANEJ SPOŁECZNOŚCI FANÓW
1 MIEJSCE POD WZGLĘDEM ZAANGAŻOWANIA FANÓW
w kategorii “piwa i cydry” według raportu Sotrendera
OPINIA KLIENTA:
Z przyjemnością polecam firmę Note Interactive sp. z o.o. jako partnera w biznesie w zakresie obsługi social media oraz doradztwa marketingowego.
Wysoki poziom kompetencji, dobra organizacja oraz sumienne i terminowe wywiązywanie się z powierzonych obowiązków to główne wyróżniki Note Interactive Sp. z o.o. Firma wykazuje się profesjonalizmem i kompleksowym podejściem do wykonywanych zadań, co bez wątpienia wpłynęło na rozwój Distribev Orbico Sp z o.o., a przede wszystkim na wizerunek marki Paulaner w Polsce.
Wszelkie nasze wątpliwości, czy uwagi zawsze wyjaśniane są na bieżąco i z dużą precyzją. Pracownicy firmy wykazują się ogromnym doświadczeniem, rzetelnością oraz znajomością specyfiki rynku. Doceniamy również możliwość otrzymania rekomendacji wykraczających poza zakres umowy.
Dotychczasowa współpraca pozwala nam z czystym sumieniem polecić firmę Note Interactive Sp. z o.o. jako solidnego, profesjonalnego i godnego zaufania partnera biznesowego.