Performance marketing umożliwia zmierzenie wpływu reklamy na odbiorców, wskazanych w grupach docelowych. Efekty, w postaci aktywności odbiorców, uzyskujemy nieustannie monitorując i analizując skutek reklam oraz stosując synergię wielu narzędzi i systemów.
Planujemy, wdrażamy, korygujemy i raportujemy - to cykl, który jest ciągły - żyje wraz z marką. Lead Generation, Google Ads, Programatic, sieci afiliacyjne oraz social performance - sprawdź jak skuteczna jest nasza metodologia.
Kampanie Google Ads umożliwiają generowanie leadów sprzedażowych, skutecznie kierują ruch na stronę internetową, w efekcie czego zwiększa się sprzedaż. Są jedną z najbardziej skutecznych form marketingu internetowego
System reklamowy Google Ads obejmuje różne modele kampanii; reklamy tekstowe w wyszukiwarce, reklamy graficzne i wideo, wyświetlając je wyselekcjonowanym odbiorcom. Reklama Google Ads pomaga w pozyskaniu nowych klientów. Twoich też tak pozyskamy.
Projektujemy kampanie spójnie z tonem głosu marki, codziennie je analizujemy i testujemy, aby wypełniały założenia strategiczne i przynosiły mierzalne efekty w postaci konwersji.
Kampanie Meta Ads umożliwiają wykorzystanie w pełni potencjału zasięgowego oraz nawyki użytkowników portali społecznościowych - Facebook, Instagram i WhatsApp.
Kreujemy skuteczne kampanie w serwisach alternatywnych, sprofilowane pod konkretne preferencje, upodobania i zainteresowania użytkowników. Polityka serwisów Meta oraz Google nie pozwala na reklamowanie każdego rodzaju produktów, a korzystanie z alternatywnych rozwiązań i stosowanie niestandardowych kanałów pozwala taniej i sprawniej dotrzeć do świadomości grupy docelowej. Konkurencja jest tu po prostu mniejsza.
Mimo, że to "droga mniej uczęszczanym szlakiem", zaprowadzi wprost pod drzwi gotowego na zakup odbiorcy. Wystarczy trochę odwagi, aby uzyskać przewagę. Korzystanie z alternatywnych rozwiązań i stosowanie niestandardowych kanałów pozwala taniej i sprawniej dotrzeć do świadomości grupy docelowej. Konkurencja jest tu po prostu mniejsza.
Każda aktywność odbiorców reklam jest istotna. Śledzimy ich kroki, analizujemy każdy etap procesu sprzedażowego, przez który przechodzą klienci i zdobywamy precyzyjną wiedzę o ich zachowaniach. Monitorujemy i analizujemy konwersję na każdym poziomie lejka sprzedażowego.
Gromadzimy różnorodne i bardzo precyzyjne dane o przebiegu procesu zakupowego, konwersji, reakcjach i ścieżkach prowadzących do finalizacji transakcji, ale także o momentach rezygnacji. To pozwala ocenić, które z działań marketingowych są najskuteczniejsze. Skupiamy się tylko na tych, które przynoszą efekty.
SOCIAL ADS
trwałe relacje
marki z fanami
Projektujemy kampanie oparte o preferencje użytkowników, profilowane pod konkretne grupy odbiorców, koncentrujące się wokół zainteresowań, specyfiki i branż.
Social media są kojarzone z nieformalnym kontaktem, swobodniejszą przestrzenią wymiany informacji i prezentacji ofert. Tik Tok, który porywa uwagę milionów krótkimi wideo; Linkedin skoncentrowany na komunikacji biznesowej czy Twitter - dynamicznie komentujący świat tu i teraz. To tam tworzą się relacje.