Skiplinki
Klient:

KOEDU/ŻAK

Zadanie:
Uczynić Social Media skutecznym narzędziem
rekrutacji nowych słuchaczy oraz przeprowadzić
kampanie rekrutacyjne z użyciem autorskich rozwiązań webowych.
Żak_Social_Media_Case

KLIENT:

Logo_Zak_Szkoly_2

Największa ogólnopolska firma edukacyjna, której początki sięgają 1998 roku. Obecnie jej struktura składa się z ponad 80 lokalnych oddziałów. Oferta edukacyjna szkoły obejmuje kilkadziesiąt kierunków nauczanych w szkołach policealnych, a także szeroki wybór kursów i szkoleń.

Szkoły Żak wyedukowały już ponad 500 000 słuchaczy. Naszym zadaniem było sprowadzenie kolejnych.

CELE:

Cel 1: budowa narzędzia biznesowego

Social media szkół miały się stać narzędziem do rekrutacji nowych słuchaczy. A przy okazji przekonującym dowodem na to, że sprzedaż przez media społecznościowe może się równać sprzedaży prowadzonej przez Google Ads.

Cel 2: Koordynacja 84 profili

Każdy z lokalnych oddziałów prowadził własny, niezależny profil na Facebooku i Instagramie. Zadanie polegało więc na uporządkowaniu treści, ujednoliceniu komunikacji i poddaniu całości centralnemu nadzorowi.

iMac

REALIZACJA:

Do zadania podeszliśmy dwutorowo.

Przejęliśmy prowadzenie głównego kanału na Facebooku oraz przekształciliśmy luźny zbiór osiemdziesięciu lokalnych profili, prowadzonych przez 80 administratorów, w jednolitą, skutecznie zarządzaną strukturę. Posłużyliśmy się modelem Profilu Globalnego i sieci Lokalizacji oraz systemem post flow z wykorzystaniem narzędzia Napoleon Cat.

Dzięki temu centrala Żaka mogła przejąć kontrolę nad komunikacją marki w social mediach.

Podzieliliśmy ją na dwa główne obszary:

  • aktywizacja fanów profilów w mediach społecznościowych i zbudowanie zaangażowanej, prężnej społeczności,
  • prezentacja oferty edukacyjnej Żaka w myśl claimu marki „Żak – sprawdzamy się w praktyce”. Kładliśmy nacisk na praktyczne aspekty nauki oraz możliwości i perspektyw zawodowe, jakie daje zdobycie nowych, twardych kompetencji.

Post_ZAK_Social_Media_oferta
Post Żak Social Media

Do wsparcia rekrutacji postanowiliśmy wykorzystać narzędzia reklamowe Facebooka oraz potencjał strony zak.edu.pl. Równolegle tworzyliśmy dedykowane rozwiązania w postaci landing pages poświęconym poszczególnym kierunkom nauczania.

STRONA GŁÓWNA, będąca do tej pory platformą służącą do zapisów, generowała duży ruch z rozmaitych źródeł. Postanowiliśmy wykorzystać ją do intensywnych działań remarketingowych. W oparciu o narzędzia analityczne Facebooka (Piksel FB) przygotowaliśmy zestaw kilkudziesięciu grup docelowych, odzyskując niekonwertujących dotychczas użytkowników. Z ich pomocą dotarliśmy do zupełnie nowych odbiorców (działania na grupach Lookalike).

LANDING PAGES zostały przygotowane z myślą o maksymalizacji konwersji i jak najlepszym wykorzystaniu trafiającego na nie ruchu. Landingi posłużyły nam także jako platformy do wykorzystania reklam konwersyjnych – jednych z najbardziej zaawansowanych form reklamowych oferowanych przez Facebooka. Z reguły stosowane są one do „zwykłych” działań sprzedażowych i osiągają bardzo dobre wyniki w branży e-commerce. Postanowiliśmy udowodnić, że równie dobrze mogą sobie poradzić z rekrutacją do szkół policealnych i kursów zawodowych.

REZULTATY:

wzrost liczby formularzy złożonych za pośrednictwem FB o 29,54%,

wzrost zasięgu treści publikowanych na profilu o 315%,

wzrost tempa przyrostu nowych fanów na profilu o 430%,

obniżenie o 44% średniego kosztu wniosku względem kosztu leadu z Google Ads.

Żak_Case Study_Obsługa

Wynik dwunastu miesięcy naszych działań na Facebooku to trzy imponujące wzrosty i jeden sympatyczny spadek.

OPINIA KLIENTA:

Z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę Note Interactive sp. z o.o. jako rzetelnego i profesjonalnego partnera w zakresie usług marketingowych. Od momentu nawiązania współpracy wszystkie zlecenia były realizowane sprawnie i solidnie. Standardy obowiązujące w firmie w pełni spełniają nasze oczekiwania. Dotychczasowy zakres współpracy obejmuje:

  • Kompleksową obsługę Social Media
  • Prowadzenie kampanii sprzedażowych w Social Media
  • Tworzenie materiałów video oraz przeprowadzenie sesji zdjęciowych
  • Projektowanie i wdrażanie stron internetowych

Podstawą kontaktów z firmą Note Interactive sp. z o.o. jest fachowość i solidność, które są połączone z osobistym zaangażowaniem we współpracę oraz wyczuleniem na indywidualne potrzeby klienta. Dodatkowym atutem firmy jest pełna dyspozycyjność pracowników udzielających zawsze maksymalnego wsparcia. Wysoka jakość usług świadczonych przez naszego kontrahenta wpłynęła znacząco na rozwój KOEDU sp. z o.o.

To wszystko stanowi doskonałą wizytówkę firmy, dlatego z ogromną przyjemnością możemy polecić usługi świadczone przez Note Interactive sp. z o.o. szczególnie tym, którzy poszukują solidnego Partnera do współpracy.

Oryginalne referencje