Kampanie realizowane w social mediach to najefektywniejszy sposób dotarcia do użytkowników identyfikujących się z takim sposobem komunikacji. Obecność w naturalnym środowisku odbiorców pozwala na prezentację kontentu w przyjazny i skuteczny sposób.
Wśród kampanii na kanałach w mediach społecznościowych najbardziej rekomendowane są kampanie wizerunkowe, sprzedażowe oraz kampanie pozwalające na wzrost zasięgu profilu, a tym samym zwiększenie grona obserwujących.
Korzystamy z dynamicznie rozwijających się serwisów, które skupiają wokół siebie konkretne grupy zawodowe lub społeczne, co wzmacnia przekaz reklam i buduje świadomość marki, skalując sprzedaż.
Paid Social Ads – reklama w social media.
Social Ads e-commerce – prowadzenie kampanii na Facebook, Instagram czy Tiktok skierowanej na efekt np. sprzedaż w sklepach internetowych.
B2B Lead Generation – pozyskiwanie wartościowych biznesowych leadów.
B2C Lead Generation – pozyskiwanie wartościowych leadów dla firm sprzedających do klienta końcowego.
Kampanie zasięgowe w social media – kampanie polegające na ekspozycji marki i dotarciu do jak największej liczby osób z grupy docelowej.
Kampanie Brandowe kampanie budujące świadomość marki wśród grupy docelowej.
Wśród kampanii na kanałach w mediach społecznościowych najbardziej rekomendowane są kampanie wizerunkowe, sprzedażowe oraz kampanie pozwalające na wzrost zasięgu profilu, a tym samym zwiększenie grona obserwujących.
TIK TOK Działania na TikToku to kompleksowa usługa zawierająca w sobie zarówno konfigurację narzędzi reklamowych, mierzących, jak i publikacje i optymalizację materiałów reklamowych.
Działania dostosowane są do indywidualnych potrzeb klientów. Prowadzimy kampanie wizerunkowe, które budują świadomość marki i produktów, a także sprzedajemy i pozyskujemy kontakty, dzięki skrojonym na miarę kampaniom efektywnościowym. kreacje tworzymy w oparciu o narzędzia analityczne, badają jakiego rodzaju treści konwertują najlepiej.
TWITTER – komunikacja specjalistyczna, dotycząca konkretnych branż, adresowana do społeczności zebranej wokół określonych projektów biznesowych.
TWITTER Ads – kampanie pozwalające eksplorować nisze branżowe i kierować reklamy do tzw. profili lookalike zainteresowanych tymi samymi hasztagami, co grupy docelowe.
MICROSOFT Ads – reklamy w sieci Bing działają zasięgowo, podobnie jak te w Google, utrzymując bardzo zadowalające wyniki.
LINKEDIN Ads – kanał, który posiada najwięcej profesjonalnych kont użytkowników. Umożliwia pozyskiwanie wartościowych leadów (Sales Navigator). Działania promocyjne rozpoczynamy od stworzenia dla dedykowanej strategii. Prowadzimy kampanie reklamowe tekstowe i sponsorowane, a także tych, oparte o Sales Navigator, które pomogą w spełnieniu założonych KPI.