Skiplinki

Moderacja 24/7

Nie widzę informacji na stronie. Na infolinię nie mogę się dodzwonić. Na maila nikt nie odpisuje. Podjechać osobiście nie mam czasu. Co robię? Piszę na Facebooku.

Tak właśnie działa Klient w dzisiejszych czasach. Skraca drogę. Czy jest szybszy sposób na kontakt z firmą niż napisanie na Facebooku? Czy jest lepsze miejsce na zadanie pytania niż Messenger? I gdzie lepiej zgłosić pretensje, niż w komentarzu pod postem…

Marka obecna w social media musi komunikować się z Klientami. Komunikować natychmiastowo, płynnie, rzeczowo, w odpowiednim tonie. Tak, aby wzmacniać swój wizerunek, poczucie rzetelności oraz zaufanie fanów.

Dwie trzecie Klientów deklaruje, że wysoka jakość obsługi jest dla nich ważniejsza, niż cena. Wniosek? Powierz obsługę swoich Klientów fachowcom.

Pracujemy z międzynarodowymi korporacjami, świadcząc usługi całodobowej moderacji social media, a wyniki, które osiągamy, stawiają nas wśród najlepszych agencji na świecie. Jak to robimy? Poprzez staranne planowanie i egzekucję całego procesu, a także dzięki zespołowi fachowców, których jedynym zadaniem jest dbać o obsługę fanów. Takiego standardu nie zapewnia żadna agencja w Polsce.

KLIENCI:

Firmy dla których realizujemy usługi w obszarze moderacja 24/7