Skiplinki

Krótkie podsumowanie lata

Baterie naładowane, plecaki znów schowane głęboko w szafach. Dzień jakby krótszy, słońca trochę mniej. Nieuchronne nadeszło, koniec lata, wakacji lub tak zwanych urlopów. OFICJALNIE ZACZYNAMY JESIEŃ!

W końcu będzie można się z kimś w agencji skontaktować, może nawet na mejla odpiszą… Znacie to? My nie!

 

U nas latem działo się baaardzo dużo, więcej nawet niż się spodziewaliśmy. Są to owoce ciężkiej i konsekwentnej pracy połączonej z nowymi metodami, które świetnie uzupełniają nasze kompetencje. Bez względu na to czy na Home Office, czy Office Office – cały czas pracujemy nad realizacją celów marek, które nam zaufały i powierzyły swoje działania marketingowe. Nasze portfolio rośnie w imponującym tempie, poszerzając się o branże FMCG czy EKO. Ale po kolei, zanim dojdą do Was pocztówki z wakacji (też sporo pojeździliśmy), my opowiemy co się u nas zmienia. A jest o czym pisać.

 

Po pierwsze, najważniejsze: KLIENCI

To był dla nas bardzo intensywny okres pod względem nowo rozpoczętych zleceń. Początek lata to arcyciekawe zadanie postawione przed naszymi specjalistami przez markę Gdańskie Młyny, producenta (co jasne) mąki wysokiej jakości. Właścicielom marki bardzo zależy na odświeżeniu ich komunikacji w Social Media – poprosili nas więc o przedstawienie wizji i kreacji, jakie naszym zdaniem sprawdzą się w praktyce. Ostatecznie nasza oferta spotkała się ze sporym zainteresowaniem, czego efektem była podpisana umowa na długoterminową współpracę. Projektem zajął się team w składzie Magdalena Cieślikiewicz, Agnieszka Rapacz i Ewa Mikulska. Dziewczyny nie dość, że świetnie radzą sobie z komunikacją w social media, to same uwielbiają zajmować się wypiekami. Zapowiada się smakowita realizacja 🙂

To jednak nie jest jedyny projekt tego wyjątkowego trio! Dziewczyny wzięły się także za drugą, nową na pokładzie BiggerB markę z branży beauty. To dla nas nie pierwszyzna, więc łącząc doświadczenie i ich świeższe spojrzenie wyczekujemy niezłych efektów. W przypadku tej marki także bierzemy odpowiedzialność za ich komunikację w mediach społecznościowych. Zadanie nie jest łatwe, bo branża od dawna mocno inwestuje w swoje działania na tych obszarach – jesteśmy jednak mocno przekonani, że dobrze przygotowaliśmy nasz zespół. 

Zespół zorientowany na technologię oddelegowaliśmy do innego nowego projektu. Bartosz Wojciechowski, Artur Lang i Łukasz Mirytiuk rozpoczęli intensywne prace przy wspominanej już u nas marce JMB Wind Engineering, producentowi elementów łopat do farm wiatrowych. Brzmi skomplikowanie? To dopiero początek, bo pomorska firma wydaje się być kopalnią pomysłów i ciekawych projektów. Dość powiedzieć, że mają już dwie fabryki (jedna w Portugalii) oraz mocno wspierają swój dział R&D. W ramach współpracy będziemy opiekować się ich kanałami w Social Media (Facebook, Linkedin) oraz wspierać ich kreatywnie. Z rozmachem. 

 

Po drugie, też najważniejsze: REALIZACJE

Oczywiście, nie tylko nowymi zleceniami agencja żyje! Latem m.in przygotowaliśmy niestandardową akcję dla jednego z najstarszych Klientów agencji: sieci polskich restauracji SETKA. Akcja “Co kupisz za 1 zł..” w sieci odbiła się bardzo pozytywnym feedbackiem i przełożyła się na wymierny wzrost liczby gości w restauracjach SETKA. Wszystko tuż po otwarciu lokali gastronomicznym, czyli w najbardziej newralgicznym momencie dla całej branży. Nad projektem pieczę objęła Aleksandra Krupacka, najmłodsza stażem w BiggerB, pod czujnym okiem Marcina Budzyńskiego. Bo u nas nie ma tak, że szef nic nie robi 🙂 Kreatywne wsparcie zapewniał Grzegorz Gęborys, a za dotarcie do odbiorców odpowiedzialny był Leszek Sobkowiak.

 

Po trzecie, totalnie też najważniejsze: ZESPÓŁ

Czytaliście wcześniej o naszym projekcie pracy z młodymi i szumnymi zapowiedziami. Wyżej pokazujemy pierwsze jej efekty – a dopiero się rozpędzamy! Cały czas warsztatujemy i rozwijamy nasze talenty. Po pierwszych miesiącach wiemy, że to dobry kierunek i intensyfikujemy nasz nacisk na #OkiemJuniora (wkrótce kolejne części cyklu). Nasza ekipa chętnie chłonie wiedzę, ale też się nią dzielimy! Mimo pandemicznego rygoru, udało się nam wziąć udział w konferencji online, Golden Marketing Conference. Jednym z prelegentów na tym wyjątkowym wydarzeniu był Lech Guzowski, partner zarządzający w #BiggerB. Podczas wystąpienia live opowiadał o tym czym jest Social Customer Care i dlaczego właśnie teraz marki powinny się w tym kierunku zwrócić. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na ten temat, zapraszamy tutaj.

 

Po czwarte, ostatnie i najważniejsze: PLANY

Nie spoczywamy na laurach! Przed nami niezwykle intensywne kilka miesięcy, czyli tak zwany okres przetargowy. Już w tej chwili pracujemy nad kilkoma nowymi projektami, część jest praktycznie zamknięta (ale jeszcze się nie chwalimy). Czeka nas także kilka zmian, modernizacji wewnątrz – chcemy cały czas rosnąć i się rozwijać, ale do tego potrzebne będzie parę odważnych kroków. Wdrażamy powoli nową, autorską metodę pracy. Można powiedzieć: filozofię BiggerB. Jak pojawią się pierwsze efekty na pewno o tym opowiemy. Tymczasem, zaczynamy jesień. Briefy, oferty, wyceny, negocjacje, briefy, oferty.. Sami wiecie 😉 Agencyjne realia. Na koniec roku planujemy jeszcze jedną niespodziankę, mamy nadzieję prawdziwą bombę. Praca połączona z przyjemnością? Pewnie że się da!
Będzie się działo, będziemy zaskakiwać!

 

P.S Tak pamiętamy jeszcze jak odpoczywać. W tym sezonie urlopowym zrobiliśmy w sumie ponad 15.000 km 😉 Nie licząc samolotów!

Ciekawi Cię ten temat? Porozmawiajmy!

Agencja Social Media Wrocław Łukasz Mirytiuk

Łukasz Mirytiuk 
Account Executive 

lmirytiuk@biggerb.pl