Skiplinki

BiggerB z globalną obsługą marki FlixBus

Obiecywaliśmy, że będzie Bigger? No to dotrzymujemy słowa 🙂 Od marca 2020 rozszerzyliśmy naszą współpracę z marką FlixBus na dwa kontynenty!  To jednak nie wszystko, bo poza amerykańskim i polskim obszarem pracujemy po włosku, francusku i niemiecku. To na tych rynkach wdrażamy naszą ideę Social Customer Care.

Zadanie od samego początku było dla nas wyzwaniem, ale nie boimy się ambitnych projektów. Zbudowaliśmy wielojęzykowy zespół moderatorów i ekspertów od relacji z community, którzy codziennie są gotowi pomagać klientom marki FlixBus. Sprawdziliśmy się w boju, bo chyba nie trzeba tłumaczyć co mogło się dziać “na łączach” tego przewoźnika, w marcu, we Włoszech. Tak było gorąco.

Dziś skutecznie odpowiadamy na 84% wiadomości poniżej 31 minut, licząc globalnie. Poszczególne oddziały mają nawet lepsze wyniki, bo mówimy tu o średnio 7000 zapytań miesięcznie! Jakby tego było mało, dzięki naszym wdrożeniu koszt obsługi klienta spadł nawet o 60%. Potęga optymalizacji i rozsądnej logistyki, nawet 24 godziny na dobę!